
פרופיל חברה
חברת RPT הינה זרוע מיקור החוץ של NGSOFT כחלק מהשירות הטכנולוגי שאנו מציעים ללקוחותינו, אנו מספקים פתרונות יחודיים של שירותים מנוהלים והצבת מומחים במתכונת מיקור חוץ למגוון רחב של לקוחות עסקיים ומוסדיים. השירותים הניתנים על ידנו הינם מודולאריים ומותאמים לצרכי הלקוח והסיטואציה העסקית/הטכנולוגית הייחודית של כל לקוח ולקוח.
קשת הפתרונות המסופקת על ידנו כוללת טווח של שירותים החל מפתרונות מיקור חוץ ספציפיים ועד לאחריות מלאה על כלל תחומי ה- IT והפיתוח של הארגון.
לחברה מאגר איכותי של מועמדים ובעלי מקצוע במגוון רחלב של דיסיפלינות המאפשר לנו התאמה מיטבית לכל פרויקט ולכל לקוח.
חברת האם NGSOFT
החברה מונה כ 450 עובדים ומתמחה בפיתוח פתרונות מערכתיים מקצה לקצה בעולם הסיסטם, התכנה, האינטרנט והמובייל. הייחוד שלנו ב NGSOFT הוא השילוב המנצח שבין טכנולוגיה ויצירתיות.
שילוב זה של טכנולוגיה וקריאטיב הוא שיוצר את היכולת להיות שותפים לדרך של לקוחותינו, מהגדולים והמובילים במשק, ולספק להם פתרונות מקצה לקצה בעולמות הטכנולוגיים השונים החל משלב האפיון והעיצוב ועד לשלב הפיתוח בצד השרת והלקוח.
החל מ 1992 ועד היום NGSOFT צברה ידע, ניסיון ומתודולוגיות עבודה וכיום היא החברה המובילה בישראל בפיתוח מערכות תוכנה מולטי-דיסיפלינריות. בבסיס הצלחתנו נמצא החזון שלנו - להמשיך ולהוביל את השוק הישראלי בתחומים אלה ולהוות מקור לחדשנות וליצירתיות בפרויקטים המעניינים, המגוונים והמאתגרים בהם אנו גאים לקחת חלק.


יכולות
אנו ב- RPT מלווים מזה שנים את לקוחותינו שאימצו את מודל מיקור החוץ. בסיס הלקוחות הולך ומתרחב לאורך השנים, לצד צבירת נסיון עשיר וביסוס מתודולוגיות סדורות אשר מבטיחות כי הידע והניסיון אשר נצברו בקרב עשרות לקוחות ימשיך לשרת גם את לקוחות ההווה והעתיד.
אנו מעמידים בכל תהליך של מיקור חוץ אסטרטגי את מחויבות ההנהלה להצלחת התהליך, קביעת מדדים (איכותים וכמותיים), שירות איכותי, מתודלוגיות סדורות לתהליך המעבר למיקור חוץ, כלים ופלטפורמות לשליטה ובקרה ועוד.
מודל מיקור החוץ של RPT עונה על הצרכים והאתגרים הארגוניים הבאים:
-
תמיכה באסטרטגיה והתרבות הארגונית המשתנה של הלקוח
-
רצון להתמקד בהתמחויות הליבה הארגוניות
-
השגת גמישות בהקצאת המשאבים (ההון האנושי והפיננסים)
-
מיצוב מחדש של כלל הכישורים והיכולות בתחום מערכות המידע אל מול הארגון
-
שיפור וקיצור טווחי הגעה לשוק (Time to Market)
-
הרחבת מיומנויות והשירותים של מחלקת ה-IT
-
שיקולים פיננסיים הכוללים: הורדת עלויות, מימון פעילויות פיתוח/רישוי ועוד, שינוי בהקצאת הון ועוד
-
הסבת משאבי מערכות Legacy ומיקוד משאבים בפיתוח מערכות חדשות.